Delandets dilemma

_DSC1723

Kanske kommer det fler inlägg här, kanske inte. Troligtvis dyker det upp något någon gång när jag har något vettigt att säga, annars ska jag låta bli.

Jag har funderat en del runt att dela, och kommit fram till att det på många sätt är bra, men på andra sätt så är det kanske bara ett bekräftelsebehov. Titta vad jag gör! Jag vill övertala mig själv om att det också handlar om att inspirera andra och vara öppen om tankar och reflektioner. Det finns definitivt något som handlar om det, men jag har svårt att särskilja vad som är vad. Jag tror jag vill dela lite mindre på sociala medier, men desto mer med mina vänner runt omkring mig. För en period i alla fall. För att känna att vad jag gör är värt att göra i sig själv, utan att det måste ut på internet. Jag ska fortsätta att ge mig ut och hitta på roligheter i naturen, för det är det jag gillar bäst och mår bäst av. Jag fortsätter säkert att ta bilder, för att jag tycker att det är så roligt, men kanske de ska få stanna i datorn för ett tag.

Jag vill att det jag gör ska drivas av glädje, upptäckarlust, gemenskap, utmaningar. Det gör det nu också, definitivt, men jag vill att det ska göra det till 100%. Därför ser ni mig mindre här på en stund.
Men följ gärna med på en tur till fjällen istället!

Detta inlägg publicerades i Övrigt.

4 kommentarer på “Delandets dilemma

  1. Katrin skriver:

    Kloka, kloka Hanna! Ibland undrar jag om du läser min tankar, återigen ett inlägg som kunder varit skrivet av mig själv. Å du, självklart ska vi fjälltura!! När som helst 🙂

  2. Hej Hanna! Jag hoppas fortfarande jag får se lite av dina fantastiska bilder!!! Och nu ser jag ju att det är sylarna på bilden! Det hade varit superkul att komma upp till ditt nya kollektiv och kanske få åka lite randonné skidor!! Det är ju lite tunt med backar här i Stockholm!

  3. Ingrid skriver:

    Har med stor glädje följt dina bilder och tankar här, men förstår om du vill ”pausa” och bara uppleva och njuta själv en period. Får förhoppningsvis ta del av dina naturbilder och tankar ändå.
    Kram på dej.

Lämna en kommentar